суббота, 12 июля 2014 г.

დღე მეშვიდე

დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა: ვისწავლეთ დრაივში პრეზენტაციის გამოქვეყნება, დავდეთ ჩვენს ბლოგზე მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნიმუში,გავეცანით კითხვარს დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ, გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის პრეზენტაციას.შევქმენით მოსწავლის დამხმარე რესურსის ნიმუში.

1 комментарий:

  1. რა ასაკის მოსწავლეებში მოხდა გამოკითხვა? როგორ ფიქრობთ, არის თუ არა ჩაის , ყავის მოხმარება მოსწავლეთა შორის და თუ თვლით, რა დოზით? საინტერესო საკითხია, მომწონს რომ მოსწავლეების გაარკვევენ, რა ზიანის მოტანა შეუძლია ზედმეტად მოხმარებულ სტიმულატორებს.წარმატებები...

    ОтветитьУдалить